Správa areálu

Property managementu pro GL Park Pardubice

1. Ekonomika, finance:
management faktur přijatých a vydaných, úhrady, správa bankovních účtů, kooperace s účetní firmou, optimalizace nákladů, vyúčtování provozních nákladů

2. Technický management, stavební úpravy a investice
koordinace dodavatelů při zajištění prací, servisů a revizí.
energetický management a management záruk

3. Nájemní vztahy
administrace nájemních smluv, záruk a kaucí a koordinace činností při zahájení a ukončování nájemních vztahů.

4. Běžný chod budovy
zajištění provozních činností (dodavatelské práce, revize, opravy a služby), koordinace dodavatelů

5. Administrativní podpora
spolupráce při přípravě nájemních a dodavatelských smluv a běžná administrativa spojená s nemovitostí.

Nezávazná poptávka

Vyplňte níže uvedený formulář a my vás budeme brzy kontaktovat.